.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشریح عملکرد 404روزه شورای شهرگرگان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به عملکرد 404 روزه شورا در دوره چهارم، گفت: تصویب بودجه 200 میلیاردی برای اولین بار در گرگان از مهمترین اقدام شورای دوره چهارم در سال گذشته بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شبستان، ابراهیم جرجانی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان، شب گذشته (26 مهر) در  جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان گفت: 404 روز از عمر شورای دوره چهارم می گذرد و یک هزار و 36 روز دیگر آن نیز باقی مانده است.

وی با اشاره به عملکرد 404 روزه شورا در دوره چهارم، افزود: تصویب بودجه 200 میلیاردی برای اولین بار در گرگان توسط شورای دوره چهارم در سال 92 انجام شد.
 
جرجانی انجام مصوبه های پل روگذر، زیرگذر، منو ریل و پادگان لشکر 30 را ازپروژه های قابل توجه در این دوره از شورای اسلامی گرگان دانست و اظهارداشت: اینها از مصوبه های بزرگی بود که در طول این مدت انجام شد.

وی تصریح کرد: براساس قانون، 34 وظیفه برای شورای اسلامی شهر تعیین شده است که از این تعداد فقط 8 مورد آن در شورا بحث شد که ما باید به موارد دیگر هم بپردازیم.

عضو شورای شهرگرگان با اشاره به حذف کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر، خاطرنشان کرد: حذف کمیسیون سرمایه گذاری از شورا باعث می شود تا شرایط لازم برای تخصیص اعتبار وجود نداشته باشد.

وی گفت: با وجود کمیسیون سرمایه گذاری شیوه نامه سرمایه گذاری تصویب شده است.

جرجانی با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه در سال دوم شورا، افزود: با توجه به اینکه شورای اسلامی گرگان دارای 13 اعضا است اما 8 نفر آن در این انتخابات شرکت کردند که این خود نیز از بزرگترین اشکالات است.

وی با اشاره به لایحه انتخاب شهردار توسط مردم و هیئت حل اختلاف از سوی دولت، تصریح کرد: در برنامه تلویزیونی که انجام شد 70 درصد از مردم معتقد بودن که این انتخابات از سوی خود آنان انجام شود.

عضو شورای شهر گرگان گفت: مطرح شدن این گونه مسائل نشانگر مشکلات اساسی در عملکرد شورا است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.331 seconds.